سایه چشم برای دختران زیبا

تبادل لینک - لطفا ما را با نام - سایه چشم - لینک کنید سپس در قسمت نظرات خبر دهید تا ما شما را لینک کنیم

سایه چشم برای دختران زیبا

تبادل لینک - لطفا ما را با نام - سایه چشم - لینک کنید سپس در قسمت نظرات خبر دهید تا ما شما را لینک کنیم

آموزش آرایش چشم ها برای فرم های مختلف چشم

هر زنی جذاب و زیباست. اما می توان با یک آرایش خوب زیباتر شد.همه خانمها باید بدانند که چگونه آرایش کنند تا در عین زیبایی ، طبیعی نیز به نظر برسد.برای مثال متناسب با فرم و رنگ چشم هایشان رنگ و نوع آرایش شان را انتخاب کنند.

آرایش چشم های گود و فرو رفته
اگر چشم هایتان گود و فرو رفته است ، سایه روشن مثلا صدفی انتخاب کنید ، این رنگ چشمان شما را بازتر و درشت تر نشان می دهد. سایه روشن را از گوشه داخلی چشم به طرف بیرون بکشید. خطوط و سایه روشن باید در میان خط چشم و سایه های تیره تر قرار بگیرند.یعنی از قسمت داخلی چشم روشن و هرچه به گوشه چشم نزدیکتر می شود تیره تر شود.

آرایشی برای چشمان درشت
اگر از سایه تیره از گوشه خارجی چشم به سمت میان چشم استفاده کنید چشمان تان کمی باریک تر و بادامی تر نشان داده خواهد شد. برای قسمت میانی و داخلی چشم از یک سایه روشن تر استفاده کنید. اما سایه تیره جلوه بیشتری داشته باشد.

آرایشی برای چشمان باریک و ریز
آرایش چشمان باریک کمی سخت تر از انواع دیگر می باشد. برای قسمت داخلی و خارجی چشم باید سایه کاملا متناسب استفاده شود. با خط چشم یک خط باریک در امتداد مژه های پلک بالا بکشید. هرچه به قسمت انتهای چشم نزدیک می شوید آن را نازک تر کنید. برای قسمت داخلی چشم یک سایه کاملا روشن انتخاب کنید و تا قسمت میانی آن را دامه دهید. سپس از همان رنگ سایه اما کمی تیره تر برای ادامه آن تا انتهای چشم استفاده کنید. مژه های انتهای چشم را ریمل بیشتری بزنید.

آرایشی برای چشمان مایل به پایین
اگر چشمانی دارید که به سمت پایین متمایلند ، باید توجه داشته باشید که برای بالا بردن پلک هایتان از یک سایه مناسب استفاده کنید. خط چشم باریکی از ابتدای چشم کشیده و از قسمت میانی چشم آن را به سمت بالا متمایل کنید. سپس ریمل زده و مژه های انتهای چشم را بیشتر ریمل بزنید.
آرایش چشم برای چشمان بادامی شکل (آسیایی)
اگر چشمانی آسیاسیی دارید ، از یک سایه روشن استفاده کنید. یک مداد طوسی و دودی رنگ برداشته و زیر چشم بکشید . البته خط چشمی بسیار نازک به اندازه ای که چشمان تان را بازتر و درشت تر نشان دهد. می توانید با مداد ابرو ، آنها را به رنگ قهوه ای درآورید. دو یا سه مرتبه ریمل بزنید.

راز آرایش چشمان بسیار درشت
مهمترین توصیه ما به آنهایی که چشمان بسیار درشتی دارند این است که از سایه تیره رنگ استفاده کنند. اگر خط چشمی بکشید که با سایه تیره رنگ متناسب باشد چشمان شما را خمار و جذاب تر نمایش خواهند داد. از فر مژه نیز برای حالت دادن به مژه هایتان استفاده کنید. حالا با یک مرتبه ریمل زدن آرایش شما تکمیل می شود. اگر زیاد ریمل بزنید چشمان شما درشت تر نشان داده می شود. تنها یک مرتبه ریمل بزنید.


سایه چشم
چشمان شما نقاط اصلی و کانونی چهره شما هستند و آرایش آنها و انتخاب رنگ این آرایش بستگی مستقیم به حالت و رنگ چشمتان دارد.
شما میتوانید با رنگها اندازه ها و اشکال متفاوتی به وجود بیاورید. همیشه به خاطر داشته باشید که رنگهای روشن باعث درشتی و رنگهای تیره باعث کوچکتر شدن چشمتان میشود.
هنگام سایه زدن، روشن ترین رنگ را روی کل پلک، یعنی از خط مژه تا ابرو، میکشیم. این سایه روشن رنگ پایه آرایش چشم شما خواهد بود، درست مانند کرم پودر که رنگ پایه آرایش  صورتتان است. این سایه روشن باعث دوام رنگ و همچنین جلوگیری از خط افتاده آرایش چشمتان میشود.

نکته مهم : روزها، وقتی که عجله دارید، رنگ پایه را زده و سپس ریمل بزنید، همین.

پس از زدن رنگ پایه روشن، رنگ متوسط را پایین ابرو بزنید. این قسمت از چشم جایی است که اکثر خانمها سایه چشم را میزنند.  رنگ متوسط را روی رنگ پایه پخش کنید.
رنگ سوم را هم میتوانید بیفزایید. برای رنگ سوم از یک رنگ تیره استفاده کنید تا در نگاهتان  عمق ایجاد کند. رنگ تیره را در امتداد خط مژه بالا و گوشه خارجی چشم و همچنین از وسط پلک پایین به سمت خارج چشم بکشید تا با سایه ای که به پلک بالا زده اید یک حالت مثلثی در گوشه چشم ایجاد کند. این سایه باعث میشود که  چشم و خط ابروی شما برجسته تر نشان داده شود.
سایه سوم را خوب پخش کنید تا چشم شما بهتر شکل بگیرد.

چگونگی زدن سایه میتواند چشمانتان را بزرگتر، کوچکتر، با فاصله زیاد و یا با فاصله کم جلوه دهد. راز کار در این است که سایه چشمتان را باید طوری پخش کنید که نگاه شما جلب توجه کند، نه سایه چشمتان.
هرگز فراموش نکنید که قبل از آرایش پلکهای خود را آماده کنید. درست مانند موقعی که صورتتان را با کرم پودر برای آرایش آماده میکنید.
آن را روی کل سطح پلکهای خود بمالید و خوب پخش کنید و سپس آرایش چشمتان را آغاز کنید. سایه مگنت باعث میشود که پلکهای شما برای آرایش آماده شده و دوام آرایش آنها زیاد شود.

نکته: هنگام زدن سایه چشمانتان را باز نگهدارید و کمی سرتان را به عقب متمایل کنید تا به خوبی ببینید که چه میکنید و سایه درست روی پلک شما بنشیند.
افراد سن بالاتر میتوانند از سایه های هفترنگ استفاده کنند.
اگر پلکهای پف کرده دارید، سعی کنید از رنگهای مات برای سایه چشمانتان استفاده کنید.

ریمل
بعد از رژ لب، ریمل مهمترین وسیله آرایشی شماست که باعث درشتی چشمها و جلوه دار شدن مژه هایتان میشود. غیر از تنوع رنگ، ریمل ها انواع مختلفی دارند، ضخیم کننده، بلند کننده، حجم دهنده، پر رنک کننده، ضد آب و معمولی.
روش زدن ریمل برای جلا دادن نگاه شما اهمیت به سزایی دارد. باید توجه داشته باشید که ریمل شما تمام سطح مژه، از ریشه تا نوک آن، را بپوشاند.
برای مژه های بالا، قبل از کشیدن برس ریمل روی مژه ها، میله ریمل را روی پایه مژه هایتان بمالید تا به اندازه کافی رنگ روی مژه هایتان بنشیند. سپس این رنگ را با استفاده از برس ریمل ، از پایین تا بالای مژه به خوبی بکشید. اگر این کار را با دقت انجام دهید، مژه هایی زیبا با نوکهای جدا از هم خواهید داشت.
هنگام زدن ریمل به مژه های پایین، میله ریمل را به صورت عمودی نگه داشته و آن را به چپ و راست حرکت دهید. مراقب باشید که زیر چشمانتان را لک نکنید.
وقتی میخواهید بیش از یک بار ریمل بزنید، شانه زدن مژه ها بین ریمل زدنها باعث میشود که مژه های شما به هم نچسبند.

نکته:
اگر ریمل شما نو است و میزان ریمل روی میله آن زیاد است، اضافه آن را با  دستمال پاک کنید.
اگر میخواهید ماده ریمل بیشتر روی برس آن بنشید، برس را داخل ظرف بچرخانید. هیچوقت آن را در ظرف ریمل بالا و پایین نکنید، چون باعث میشود که ریمل داخل ظرف زودتر از معمول خشک شود.

خط چشم

بازار خط چشم بسیار بازار شلوغی است، چون شرکتهای مختلف انواع مختلف این محصول را به بازار داده اند که باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد. خط چشم در انواع، مدادی، مایع و پودری وجود دارد .
اگر از مداد خط چشم استفاده میکنید، دقت کنید که نوک آن نرم باشد تا به راحتی بتوانید خط چشمتان را بکشید. این موضوع بسیار مهم است چون پوست پلکهای شما بسیار حساس و آسیب پذیر است. کشیدن خط چشم بخشی از هنر آرایش کردن است  که احتیاج به تمرین و مهارت نسبتا زیادی دارد.
مداد خط چشم مجبوبیت زیادی دارد چون کشیدن خط چشم با آن آسانتر است و شما میتوانید به راحتی حالتی را که میخواهید به چشمانتان بدهید.

اگر میخواهید فاصله چشمانتان را بیشتر جلوه دهید، هنگام کشیدن خط چشم روی گوشه داخلی چشم بیشتر تا کید کنید و اگر میخواهید این فاصله را کمتر جلوه دهید، روی گوشه خارجی چشم  بیشتر تاکید کنید و گوشه داخلی را روشن تر نگه دارید.  برای داشتن چشمان خمار گوشه خارجی خط چشمتان را کمی به بالا متمایل کنید.

نکته:
هنگام استفاه از مداد خط چشم، دهانتان را کمی باز نگهدارید تا عضلات چشمتان شل شوند. به این ترتیب کشیدن خط چشم راختتر شده و نیازی نیست که پوست پلکتان را بکشید.
تا جاییکه میتوانید خط چشمتان را نزدیک به مژه هایتان بکشید تا از به وجود آمدن خط سفید بین مژه و خط چشم جلوگیری کنید.

نکات آرایش چشم:

      هنگام زدن سایه چشم توجه داشته باشید که سایه تیره، چشم را کوچکتر و سایه روشن، چشم را درشتتر نشان میدهد
      رنگ روشن سایه را رو ی کل پلک بکشید.
      رنگ متوسط را روی پایین پلک بکشید.
      رنگ تیره را روی گوشه خارجی بکشید تا به نگاهتان عمق بدهید.
      خط چشم را به آرامی با کششهای کوتاه، از داخل به خارج چشم بکشید.

توجه داشته باشید که سایه چشمتان را هنگام آرایش خوب روی هم پخش کنید. چونکه شما نمیخواهید سایه تان در سه رنگ جلوه کند.
همچنین دقت کنید که ریمل کمتری روی مژه های پایین بمالید.
اگر مژه های به هم چسبیده دارید، با شانه مژه آنها را شانه کنید.
اگر زیر چشمانتان مشکلی از قبیل پف، لکه یا... دارید، توجه داشته باشید که زدن ریمل به مژه های زیرین توصیه نمیشود، چون این کار پف و یا لکه ها را برجسته تر جلوه میدهد.
اگر دور چشمتان کبودی دارد میتوانید با سایه مگنت این کبودی را به حد اقل برسانید و بعد چشمانتان را آرایش کنید

معجزه آرایش در بزرگ نشان دادن چشم های ریز و کوچک زنان!! + عکس

مدتی پیش برنامه ای در کشور چین پخش شد که طی آن، آرایشگرهای حرفه ای توانایی خود را در بزرگ کردن چشم های ریز و کوچک نشان دادند.
به  دو عکس زیر دقت کنید:
 
 
 
ادامه مطلب ...

آرایشی ملایم مناسب همه جا

از آنجایی که چهره ی آرایش شده، هر چند کم با چهره ی بدون آرایش بسیار تفاوت دارد وخیلی از خانمها دوست ندارند با چهره ای بدون آرایش دیده شوند، راههایی برای همیشه مرتب بودن با صرف کمترین زمان وجود دارد تا شماچه در منزل برای انتقال روحیه ای شاد به افراد خانواده ونیز خودتان وچه  بیرون از خانه در حدی ساده ومتعادل به راحتی به چهره تان رنگ تازه ای بدهید.

1-هر صبح پس از بیدار شدن از خواب و شستشوی صورت با آب سرد وخنک ،بگذارید آب بر روی پوست صورتتان به حالت طبیعی خشک شود که این می تواند در فاصله ای که پس از شستشوی صورت، شما مشغول آماده کردن صبحانه می شوید،انجام گیرد زیرا زمان زیادی نخواهد برد و همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی وشل شدن حفظ کرده وشادابی وسر حالی خاصی به شما منتقل می کند.

2- تنها کرمی که بهتر است در منزل ویا حتی برای خرید، بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن بر روی پوست ضرری به پوستتان نمی رساند، انواع کرمهای ضد آفتاب است که ا گر دوست داشته باشید مثل یک کرم پودردر صورت داشتن جوش ولکه بر روی پوستتان، آنها را بپوشاند از نوع رنگی وکرم پودر دار بودن آن بر روی پوست بمالید وبا شستشوی بعدی صورت دوباره ازآن بر روی پوست بزنید.

3- برای انواع چشمها چه چشم ریز چه درشت وبا حالتهای مختلف ورنگهای متفاوت،استفاده از یک خط چشم مدادی سیاه وتنها یکبار کشیدن در داخل چشم، فرم وحالت چشم را نمایان ساخته وآن را از بی حالی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک بار بکشید تا زیر چشمان شما سیاه نشود وتنها حالت ملایم وطبیعی به چشمها داده باشید.

4- توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژلب با لباس منزل ویا با شال وروسری که برای بیرون رفتن از منزل می پوشید مهمترین قسمت آرایش در مرتب بودن وتغییرشما درمدت زمان کوتاست به طوری که تنها یک لایه رژبدون خط لب وگاهی  خط لب بدون رژهم رنگ لباس منزل یا شال وروسری ، بر روی لبها بزنید وبرای شیک تر بودن از رنگهای ملایم ویا برق لب در انواع رنگها استفاده کنید تا بیرون ازمنزل نیز راحت تر باشید.

5- موارد بالا برای داشتن چهره ای متفاوت از قبل کافی است ولی اگر فرصت داشته ودوست دارید از رژگونه ای ملایم همرنگ رژلبتان نیز بزنید.

6- پرداختن روزانه در همین حد به چهره وپوست علاوه بر انتقال شادابی به شما واطرافیانتان در منزل می تواند در رسیدگی به پوست ومراقبت آن از نور خورشید ولامپهای مهتابی که همان تاثیر نور خورشید را بر روی پوست دارندبه شما کمک کند.

7- در منزل برای انرژی بیشتر ازرژ لبهایی با رنگهای شاد وروشن استفاده کنید.

 8- اگر مژه های خیلی صاف وبلندی دارید با یک بار استفاده از فر مژه به آنها حالت دهید.

نکات مفید:

الف-در طول روز وهنگام مصرف انواع میوه ها به جز گوجه فرنگی وکیوی که ممکن است برای شما حساسیت زا باشند از پوست آنها برای ماساژ بر روی صورت وپشت دستها استفاده کنید.

ب-در هنگام درست کردن غذا وخورد کردن پیاز در صورتی که از چشمانتان اشک آمد، پوست صورت را با اشکهایتان به آرامی وبه حالت دورانی ماساژداده وسپس با آب خنک بشویید ودوباره ضد آفتابتان را تجدید کنید.

پ-در هنگام استفاده از انواع مرکبات از ترشحات پوست آنها برای ماساژ دست وصورت استفاده کنید.

ج- در کنار مراقبت های روزانه از کرمهای ویتامینه ی شب ویا روغنهای زیتون ونارگیل وبادام نیز استفاده کرده تا همیشه پوستی شاد وسالم داشته باشید.

«مراقب خود بودن مراقبت از اعضای خانواده است»

 
ادامه مطلب ...

آرایش قدم به قدم چشم

۱) ابتدا با یک اسنفج مقداری کرم پودر به پشت چشم بزنید این کار باعث میشود زمینه صاف و آماده باشد و آرایش راحت تر روی پلک بنشیند .
۲) پودر بیرنگ فیکس را با قلم موی پودر زنی به پشت چشم بزنید این کار باعث میشود که پشت چشم در موقع سایه زدن یکدست شود .
۳) مقداری از پودر فیکس را زیر چشم بزنید و پاک نکنید این کار باعث میشود هنگامی که شما سایه میزنید زیر چشم لکه ایجاد نشود .
۴) با یک برس اسفنجی تمام پشت چشم را تا زیر ابروها سایه شیری یا استخوانی بزنید این سایه تیرگی پشت چشم را می پوشاند و چشمها را درخشانتر از آنچه هست نشان میدهد .
۵) با یک سایه تیره مثلا قهوه ای در قسمت فرو رفته چشم زیر استخوان ابروتا گوشه انتهائی چشم یک تیرگی ملایم ایجاد کنید رنگ سایه را براساس رنگ پوست انتخاب کنید هیچگاه برای پوستهای تیره از رنگ سبز، بنفش و یا قهوه ای تیره استفاده نکنید برای این پوست میتوان از قهوه ای روشن ، طلائی ، آجری و صورتی استفاده کرد و برای پوستهای روشن از سایه آبی ، سبز و بنفش استفاده کنید .
۶) با یک قلم مو خطوط را محو کنید تا لبه نداشته باشند توجه داشته باشید که سایه چشم برای خانمهای جوان است چون خانمهای مسن را پیرتر نشان میدهد .
۷) کمی سایه روشن را با برس اسنفجی در وسط پلک بزنید این کار درخشش چشم شما را بیشتر میکند .
۸) اکنون پودر Fix را که به زیر چشمتان زده اید میتوانید پاک کنید .
۹) برای خط چشم کشیدن متدهای مختلفی وجود دارد که براساس مد تغییر میکند . خط چشم بهترین راه برای نشان دادن شکل چشم است و مشکل ترین قسمت آرایش می باشد شما برای خط کشیدن میتوانید از خط چشم مایع ، مداد چشم و یا سایه تیره استفاده کنید روبروی یک آئینه بنشینید آرنج تان را روی یک میز قرار دهید تا ثابت باشد با انگشتان پوست پلک تان را بطرف بالا بکشید به پائین نگاه کنید از گوشه جلوی چشم شروع کنید و خط را در کنار مژه ها به طرف گوشه خارجی چشم امتداد دهید گوشه انتهائی را کمی پهن تر بکشید . اگر خط چشم خراب شد صبر کنید کمی خشک شود بعد با استفاده از گوش پاک کن آنرا پاک کنید ، پلکتان را هم نزنید تا خط چشم خشک شود .
استفاده از مداد چشم برای خط کشیدن آسانتر است توجه کنید هر دفعه نوک مدادتان را بتراشید این کار باعث میشود از آلودی نوک مداد جلوگیری شود با مداد شما میتوانید زیر و داخل چشم را خط بکشید اگر برایتان کشیدن خط صاف مشکل بود نقاط ریزی بالای پلک بگذارید بعد آنها را به هم وصل کنید . گریمورهای حرفه ای گاهی از سایه دودی بجای خط چشم استفاده می کنند و با این حقه جلوه بسیار طبیعی به چشم میدهند.
۱۰) با دستگاه فر مژه ، مژه ها را کمی حالت بدهید که اینگونه چشم ها بازتر و دلفریب تر میشوند .
۱۱. تنها یک قلم از لوازم آرایشی است که زنان در بیابان هم با خود میبرند و آن ریمل می باشد ریملها معمولاٌ یک برس مارپیچی دارند که استفاده از آنها را راحت میکند برای ریمل زدن بهتر است چشمها بسته باشد اول پشت مژه ها را ریمل بزنید بعد از پائین و از ریشه بسمت بالا مژه ها را ریمل بزنید وقتی چشم بسته باشد مژه های پائینی باعث میشوند که مژه های بالا حالت بگیرند . برای بلند تر کردن مژه ها میتوان از ریمل مژک دار استفاده کنید یا اینکه با نوک برس ریمل نوک مژه ها را با حرکات رفت و برگشتی ریمل بزنید برای اینکه مژه ها ظخیم تر معلوم شوند میتوانید بر روی مژه ها ابتدا پودر تالک بزنید سپس چند بار ریمل بزنید .
۱۲) اگر بخواهیم از مژه مصنوعی استفاده کنیم بهتر است که مژه های تک را بکار بریم زیرا طبیعی تر بنظر می رسند برای کسانیکه مژه های کمی دارند در طول پلک مژه ها را بچسبانید ولی اگر بخواهید که فقط چشم را کشیده تر نشان دهید چند دانه مژه در گوشه انتهائی چشم بچسبانید ودر انتها کمی ریمل به آنها بزنید .