سایه چشم برای دختران زیبا

تبادل لینک - لطفا ما را با نام - سایه چشم - لینک کنید سپس در قسمت نظرات خبر دهید تا ما شما را لینک کنیم

سایه چشم برای دختران زیبا

تبادل لینک - لطفا ما را با نام - سایه چشم - لینک کنید سپس در قسمت نظرات خبر دهید تا ما شما را لینک کنیم

زدن سایه چشم

سایه چشم زیبا

وقتی با توجه به ترکیبات صورت ، رنگ و نوع پوست ، رنگ آمیزی چشمان ، از مواد آرایشی درست بهره بریم ، جذابیت را برای خود به ارمغان آورده ایم. کسانی که دارای :

۱__چشمانی به رنگ آبی هستند برای جذابیت بیشتر چشم از سایه هایی به رنگ : خاکستری ، خاکستری آبی، قهوه ای ، شتری استفاده نمایند.

سایه چشم 2011

۲__کسانی که چشمانی به رنگ قهوه ای یا مشکی دارند می توانند از سایه هایی به رنگ : خاکستری سیر ، روشن ، قهوه ای سیر ، روشن ، آبی استفاده نمایند.

آرایش طبیعی فوقالعاده زیبا 2011
۳__کسانی که چشمانی به رنگ سبز دارند می توانند از سایه هایی به رنگ :صورتی روشن ، سبز خیلی روشن ، قهوه ای روشن استفاده نمایند.

آرایش تابستانی 2011

سایه هایی که به رنگ تیره هستند چشم را کوچکتر و سایه هایی که روشن هستند چشم را درشتر نشان می دهند. به هنگام سایه زدن باید به این نکته توجه داشت که معمولا از سه رنگی که با هم همخوانی دارند استفاده شود : ابتدا کل پلک را یعنی از گوشه داخلی چشم تا گوشه خارجی از روشنترین سایه ، اواسط پلک رنگ متوسط و گوشه خارجی چشم را از تیره ترین رنگ استفاده می کنند تا عمق چشم بیشتر به نظر آید. رنگ ها باید خوب در هم ترکیب شوند ونباید مرز بین آنها چشمگیر باشد. به هنگام آرایش باید از نور خوب بهره برد ، برای سایه زدن برس را محکم گرفته و با دست دیگر کمی چشم را بکشید سر را به عقب خم کنید تا به وضوح تناسب رنگ را بتوانید بر روی پلک ایجاد نمایید

زیبـــا شـــــو دات کام

نظرات 1 + ارسال نظر
maryam جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

خیلی خوب بود دقیقا دنبال یه همچین چیزی میگشتم {ترکیب رنگ ها} thank you very much

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد